Back Back Nieuws

René van Dijk creatief directeur Usual Suspects

01 februari 2007
René van Dijk (35) is vandaag gestart bij Usual Suspects als de nieuwe creatief directeur. In die functie zal hij leiding geven aan de creatieve afdeling en
opdrachtgevers adviseren op het gebied van de integratie van experience
marketing.

René van Dijk: "Het is anno 2007 beter dan ooit mogelijk om events zo
effectief mogelijk in te zetten aangezien het mediumlandschap aardig
aan het veranderen is en er meer dan ooit behoefte zal ontstaan aan
ouderwets contact met de doelgroep. Usual Suspects heeft binnen deze
markt al een unieke plaats veroverd die ik in de toekomst flink wil
uitbreiden."

In de afgelopen twaalf jaar heeft Van Dijk bij diverse design- en reclamebureaus gewerkt. De laatste drie jaar was hij als stategy director bij het internationale bureau Kubik verantwoordelijk voor de creatieve afdeling en de strategische plannen op het gebied van experience marketing en environmental branding. In 2006 behaalde hij het post-doctoraal Merkmanagement.

Van Dijk was recentelijk creatief en strategisch verantwoordelijk voor nationale en internationale projecten voor de Koninklijke Luchtmacht, Getronics PinkRoccade, E.ON, DSM en ABN AMRO in the Volvo Ocean Race. Zijn werk werd in 2006 genomineerd voor de EVA Award, en bekroond met de Event Design Award in New York en de SponsorRing.



Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!