Relatiemarketing op de Champs-Elysées
24 juli 2006Na de finish ontmoetten de genodigden de Rabo Wielerploeg, met daarin de Nederlandse helden Michael Boogerd en Pieter Weening en de etappewinnaars Menchow en Rasmussen (tweevoudig etappewinnaar Freire had de strijd voortijdig moeten staken). Ten overstaan van de vele gasten (bijna allemaal gehuld in een bolletjestrui, omdat Rasmussen het bergklassement had gewonnen), vertelde drs. J. ten Cate, lid van de Raad van Bestuur van Rabobank, dat de bank de sponsoring van de Rabo Wielerploeg waarschijnlijk voortzet. Het huidige contract voor het project loopt af in 2008.
Rabobank startte het project Rabo Wielerploeg in 1995 en is in de Tour nog niet zo succesvol geweest als dit jaar. Rabobank zet het project Rabobank Wielerploeg in om de naamsbekendheid te vergroten en de merkwaarden dichtbij, betrokken en midden in de samenleving uit te dragen, vertelde Slovenka Ristic, van de afdeling corporate communicatie van Rabobank, op het terras van restaurant Ledoyen aan de Champs-Elysées aan High Profile. In een van de komende nummers van High Profile Events volgt een uitgebreid artikel over de sponsorfilosofie en het relatiemarketingbeleid van Rabobank.
Foto: Cor Vos
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!