Back Back Achter de schermen

Naamsbekendheid? Onzin! Nee, voor ons heeft het geen enkele waarde…

22 september 2006

Nee, wij hechten weinig waarde aan het naamsbekendheidsonderzoek. Het zegt niets over de kwaliteit van een bureau. En kijk nou zelf in de lijst, Maison van den Boer is cateraar, heeft zijn naam opgebouwd als cateraar, heeft inderdaad dus een grote naamsbekendheid, maar is nou niet echt een bureau te noemen. Nee, representatief voor de branche vind ik het niet. Het zegt me niets.

Maar ondertussen…

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ondertussen zit ik er denk ik niet ver naast als menig bureau toch wel een beetje benieuwd is of ze er nu dan eindelijk wél in staan, of zijn gedaald, gestegen of er uit gekieperd.

Laten we er eens een stelling tegenaan gooien, niet verrassend, dat geef ik toe:

Het naamsbekendheidonderzoek bureaus heeft geen enkele waarde.

Ben benieuwd of men hier een mening over heeft. Vast niet.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!