Mystery visits voor de horecaMystery visits voor de horeca
Back Back Nieuws

Mystery visit brengt kwaliteit horeca in beeld

03 april 2019

Mystery Review lanceert een uniek product in Nederland; een webshop waarbij mystery visits ingekocht kunnen worden zonder langdurige voorbereiding en opstartkosten, specifiek voor de horeca en fastservice branche.

Carlo van den Berg van Mystery Review geeft aan: 'We merken dat veel ondernemers in de horeca en fastservice op een snelle manier inzicht willen krijgen in de kwaliteit en kansen van hun product en de smile van hun medewerkers. We zijn trots dat we op een simpele en laagdrempelige manier hieraan kunnen bijdragen.'

Kwaliteit door de ogen van de gast

Door te investeren in kwaliteit, blijf je als ondernemer of bedrijfsleider in staat om de kernfactoren voor succes te bewaken. Kwaliteit heeft namelijk direct invloed op omzet. Maar hoe weet je of de kwaliteit die bij je bedrijf hoort ook zo ervaren wordt door je gasten? En hoe houd je deze kwaliteit vast? Mystery visits zijn hier een perfect middel voor. Mystery guests zijn een weerspiegeling van je gasten en brengen in kaart wat er goed gaat, welke medewerkers complimenten verdienen, maar ook waar het beter kan. Met deze inzichten kun je concreet én direct aan de slag. Door regelmatig deze thermometer in je bedrijf te steken, blijf je scherp op de kwaliteit die je nastreeft.

Belangrijkste contactmomenten

Mystery Review heeft 15 jaar ervaring in het uitvoeren van mystery visits binnen hospitality, city marketing, retail, zorg en automotive. Met deze kennis en ervaring heeft Mystery Review enkele formats opgesteld, die passen bij diverse horeca bedrijfsmodellen. Bar, koffie, lunch, diner en fastservice georiënteerde mystery visits, kunnen met enkele stappen online direct besteld worden. In de formats zijn de belangrijkste contactmomenten opgenomen waaronder ontvangst en begroeting, productkennis van de medewerker, presentatie van het product, interieur/exterieur en het afscheid/ afrekenen. Je kunt in de webshop je product kiezen, voorkeur aangeven voor de periode waarin de bezoeken moeten plaatsvinden en met Ideal afrekenen. De factuur zit direct in je mailbox en het rapport van de mystery visit volgt per mail binnen enkele werkdagen na ieder bezoek.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.264 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.264 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!