Back Back Nieuws

Kumpany lanceert Gokje Wagen campagne voor Holland Casino

03 juni 2016
Om mensen het casino en al haar mogelijkheden te laten ontdekken heeft Kumpany in opdracht van Holland Casino een activatiecampagne ontwikkeld. Deze zal vanaf dit weekend zowel online, op de radio en als activatie evenement als in het land te zien en te horen zijn. Kumpany is verantwoordelijk voor concept, vormgeving en productie. De live activatie rijdt deze maand langs 13 steden in Nederland om mensen uit te nodigen een gokje te wagen. Men mag raden hoe een grappig filmpje van een alledaagse situatie afloopt door in een rood of zwart vak te gaan staan. Zo kan er kans gemaakt worden op gratis speelgeld bij Holland Casino en de weekprijs van €20.000.

Mooie samenwerking
Naast de live activatie bestaat de geïntegreerde campagne uit diverse advertenties, out of home en een visual identity. Het is voor Kumpany het begin van een mooie samenwerking. Zo stond de activatie op 14 en 15 mei op het LINDA.festival en wordt de ‘Gokje Wagen’ campagne op Radio 538 omarmd en verspreid. Creatief directeur van Kumpany Remco Bos: ‘We zijn blij met deze mooie nieuwe klant en de kans Nederland op een entertainende manier kennis te laten maken met het echte casino gevoel. Dit is het soort project waarmee we als activatie bureau de brug kunnen slaat tussen TV campagne en realiteit. Niets evenaart nu eenmaal de spanning en het plezier van zelf een gokje te wagen.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!