Back Back Achter de schermen

Gouden Giraffe jurylid Sandra Vreeburg: ‘Oefen alvast met juichen… voor je het weet is ‘ie van jou!’

02 december 2011

In deze rubriek kun je meer lezen over de personen achter de juryleden van de Gouden Giraffe 2012. Wie zijn zij? Wat is hun link met de Live Communication branche? En waar letten zij op tijdens de beoordeling? Vandaag kun je kennismaken met Sandra Vreeburg, jurylid Effectief.

Wie is Sandra Vreeburg?
Enthousiast en gedreven, een echte levensgenieter.

Kort bedrijfsprofiel
Logica verleent zakelijke en technologische diensten, dat wil zeggen dat wij klanten helpen bij het vinden van innovatieve IT oplossingen door mensen, business en technologie met elkaar te laten integreren.

Wat deed je hiervoor?
Ik ben werkzaam geweest aan bureauzijde en heb een marketing- en reclameachtergrond.

Waarom wil je deelnemen aan de jury?
In 2008 heeft In’tent, het bureau waar ik toen werkzaam was, 2 Gouden Giraffen gewonnen op 1 avond, dat was super! Het lijkt me boeiend om nu aan de andere kant van de tafel te zitten en zeker in de categorie Effectief. Organisaties krijgen steeds vaker te maken met het inzichtelijk maken van de ROI bij evenementen. Als een evenement dit jaar niet effectief is gebleken, dan is de kans groot dat het volgende jaar er een kruis doorheen komt te staan.

Als jurylid ben ik heel benieuwd naar hoe inzichtelijk Event-Nederland haar evenementen maakt. Ik daag je bij deze uit om een evenement in te zenden in de categorie Effectief!

Wat is je link met de Live Communication branche?
Ik ben werkzaam als Event manager bij Logica.

Waar ga je op letten bij de beoordeling?
Effectiviteit, creativiteit en originaliteit. Een evenement hoeft zeker niet heel duur te zijn om een mooi resultaat op te leveren. Laten we eerlijk zijn, voor veel geld evenement organiseren, dat kunnen we allemaal. Maar een origineel evenement op een effectieve manier organiseren, dat is een kunst.

Wat versta je onder een effectief evenement?
Een goede verhouding tussen investering en rendement in de breedste zin van het woord.

Waarom moet men inzenden in de categorie Effectief?
Aantoonbaar inzichtelijk maken van evenementen is lastig, maar als je de effectiviteit inzichtelijk kunt maken heb je een mooie USP. Een Gouden Giraffe winnen in de categorie Effectief is als marketingtool een mooie toegevoegde waarde.

Mijn gouden tip aan de inzenders…
Oefen alvast met juichen… voor je het weet is ‘ie van jou!

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!