Back Back Achter de schermen

EvenementContact bruist en borrelt | foto’s

31 maart 2009

Jorisenarjen
Joris Bots (De Bootsmannen) en Arjen Lemstra (BV Levensgenieters), de organisatoren van de beurs EvenementContact.

12 weken geleden was er nog niets. Ineens kreeg Joris Bots (links op de foto) de kriebels en belde Arjen Lemstra (rechts op de foto) op om eens te praten over een nieuw dingetje. 12 weken later staat er in de Rijtuigenloods van Herik Rail in Amersfoort een enorm bruisende, energieke low profile evenementenbeurs EvenementContact.

Low profile in de zin dat iedereen, elke exposant gelijk is, dezelfde vierkante meters heeft als zijn buurman en met hetzelfde pakket een beursstand heeft laten bouwen: reclamezeil, tafel en twee hoge stoelen, beeldscherm als extra optie. Doordat iedereen op deze zelfde manier zichzelf presenteert wordt de drempel voor velen laag om mee te doen, en de prijs daarvoor is prima: 750 euro, zonder beeldscherm. Je hoeft geen extra dingen van kantoor mee te nemen, sterker doe je dat wel dan heb je alleen maar spullen die je nergens kwijt kunt en daardoor rommel rond je tafel.

Annemieke
Annemieke van den Hoeven op haar topbest: netwerkend.

Naar de foto's.

Om kort te gaan is de eerste editie van de beurs EvenementContact voor herhaling- en levensvatbaar, en dat zullen veel bezoekers en standhouders zeggen. Het is wat de uitreiking van de Golden Globes zijn voorafgaand aan die van de Oscars. En daar hadden veel bezoekers en exposanten het dan ook over als ze de kaartjes hadden uitgewisseld en elkaar de handen hadden geschud: zie ik je volgende week? Op de beurs?

Oscarensimon 
Links Oscar Krechting (High Profile) en rechts Simon Renes (Effect Groep).

Naar de foto's.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!