Artishock, events & marketingArtishock, events & marketing
Back Back Evenementenbureaus

Artishock, events & marketing

  • Keizerstraat 12
    5211 HG Den Bosch

    Tel: 073 690 1504

  • Artishock, events & marketing

In het kort

  • Effectief verbinden van mensen en merken
  • Brand Activation; het event is touchpoint in een traject
  • Story telling; in- en externe verandertrajecten
  • Dedicated team per klant
  • 25 jaar onderscheidend DNA
Ga naar de website

“if you always do what you did, you’ll always get what you got”

Verrassen, inspireren én verbinden…dat is waar het bij ons iedere dag om draait. Verbinden van mensen en merken, van de mens en de samenleving maar ook de verbinding met onze klanten. Want samen maken we hierin het verschil en komt een idee werkelijk tot leven. Met als resultaat; verbindende events en effectieve live communication waarbij de marketingcommunicatie doelstelling van onze klant én de belevingswereld van haar doelgroepen naadloos op elkaar aansluiten!

  • Artishock, events & marketing
    Brandloyalty Vestingloop
  • Artishock, events & marketing
    Jheronimus Bosch - Visioenen van een Genie
  • Artishock, events & marketing
    Team Artishock
  • Artishock, events & marketing
    Swim to Fight Cancer
  • Artishock, events & marketing
    Essent CEA Awards
  • Artishock, events & marketing
    HP Amaze
  • Artishock, events & marketing
    013 werelden, 1 verhaal - Koningsdag Tilburg
  • Artishock, events & marketing
    013 werelden, 1 verhaal - Koningsdag Tilburg
  • Artishock, events & marketing
    House of Damen - Damen Shipyards
  • Artishock, events & marketing
    Gold on Ice - Huldiging Ireen Wüst
  • Artishock, events & marketing
    The Ricoh Story - opening HQ Ricoh

Creating moments

Om verrassende en inspirerende live communication te realiseren hebben we 3 pijlers binnen Artishock. Deze pijlers zijn de bouwstenen om mensen daadwerkelijk effectief te verbinden aan elkaar, aan een merk en aan de maatschappij.

Strategy & Concept ofwel Creating Stories: Wat is het verhaal om zoveel mogelijk impact te realiseren?

Met andere woorden wat is het grote idee, het verhaal ofwel hét evenement met daarom heen het gehele belevingstraject waarmee we samen met onze klanten de doelstellingen realiseren, doelgroepen inspireren en mensen raken om uiteindelijk het merk, de mens én maatschappij aan elkaar te verbinden. .

Designing & Styling ofwel Branding Stories: Hoe ziet het creatieve concept er in beeld uit?

Met andere woorden wat is het plaatje bij het praatje? Hoe vertalen we de strategie en het concept naar daadwerkelijk beeld, van huisstijl tot en met event styling. Met als doel dat er één duidelijk en herkenbaar beeld ontstaat dat bij iedereen het juiste gevoel en herkenning oproept.

Brand activation & production ofwel Organizing Stories: Waar, wanneer en hoe gaan we het verhaal vertellen?

Een idee is pas werkelijk een goed idee wanneer het ook haalbaar is in tijd, middelen en budget. Daarom is de inzet van creatieve en innovatieve tools die bijdragen aan de activatie van het merk en de gedragsbeïnvloeding van de doelgroep dé basis van een effectief traject dat meetbaar is. Het event is een touchpoint in een groter geheel en is meer dan het moment zelf. Alle touchpoints in het traject zijn momenten waarop je de doelgroep ontmoet.

Neem contact op met Artishock, events & marketing

Voer hieronder uw informatie in. Een contactpersoon van Artishock, events & marketing zal z.s.m. contact met u opnemen.