Back Back Nieuws

Studio A12 gaat het jaar goed van start

05 februari 2012
Vanaf januari 2012 heeft Studio A12 een totaal nieuwe ‘Look & Feel’. Niet alleen onderging de locatie het afgelopen jaar een complete metamorfose, vanaf 2012 gaan de locaties Brothers én Studio A12 verder onder één naam: ‘Studio A12’. Dit geldt uitsluitend voor de zakelijke markt. Voor het uitgaanspubliek blijft Brothers zijn naam behouden.

 

Begrip in de markt

‘Er is hiervoor gekozen’, vertelt Esther Schwarze, ‘om onduidelijkheid in de markt te voorkomen. We kozen voor Studio A12, aangezien het de afgelopen vijf jaar echt een begrip in de markt is gebleken. Niet voor niets is de centrale ligging langs de A12, vijf minuten vanaf Utrecht, één van de belangrijkste speerpunten.’ Om deze verandering kracht bij te zetten is ook de website in een nieuwe jas gestoken.

 

FrieslandCampina Jongerendag 2012

Het eerste evenement vond plaats op zaterdag 14 januari 2012; de FrieslandCampina Jongerendag 2012. Tijdens de Jongerendag stonden vier groeiregio’s van FrieslandCampina centraal. De managers uit China, Nigeria, Rusland en de Benelux hadden in Studio A12 elk een eigen zaal welke geheel in het landsthema was aangekleed. De jonge melkveehouders werden in iedere ruimte uitgedaagd en geïnformeerd over de ‘food challenge’ in die specifieke regio’s.

 

Kijken naar de doelstelling

Wendy Gremmé van Studio A12 vertelt enthousiast over het evenement. ‘Studio A12 is geen standaard congreslocatie, we hebben samen met het team van FrieslandCampina gekeken naar de doelstelling van het evenement en zo voor iedere groeiregio van FrieslandCampina een goede ruimte gevonden om de presentaties vlekkeloos te laten verlopen. Zo werd de Beierse Zaal veranderd in een Aziatische lounge en in The CluBB liep men een Nigeriaanse jungle in. Naast de decorateur heeft ook de cateraar gezorgd voor thematische en handzame gerechten voor ieder land. We kunnen terugkijken op een geslaagd evenement, waarbij niet alleen de klant maar ook de gasten enthousiast het pand verlieten!’

 

Coolcat: Fashionevent 2012

Na een succesvolle editie van dit Fashionevent in 2011 organiseerden de locatie dit jaar wederom het personeelsfeest van Coolcat. Thema van het evenement was dit jaar ‘Playboy College’. Medewerkers uit Nederland, Frankrijk, België en Luxemburg wisten wel raad met de titel van dit event. Gekleed in outfits van cheerleaders en footballplayers betraden bijna 1100 winkelmedewerkers de dansvloer.

 

Full-dressed

Het speciaal voor Coolcat gemaakte intro en het optreden van DJ Real El Canario zorgde ervoor dat iedereen uit zijn dak ging. ‘Het was fantastisch om ook dit jaar het evenement te mogen organiseren. De medewerkers zijn al weken van te voren enthousiast en komen full-dressed op de locatie aan. Het is geweldig om te zien dat iedereen het naar zijn zin heeft. Daar doe je het uiteindelijk allemaal voor’, vertelt Wendy Gremmé trots.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!