Back Back Nieuws

MJM Media Groep speelt buiten met communicatie professionals

15 mei 2013
MJM Media Groep en Adformatie Groep zijn een samenwerking aangegaan in de organisatie van MARCOM13. MARCOM is de jaarlijkse vakbeurs van Adformatie. Met een veelzijdig aanbod van exposanten, seminars, nationale en internationale sprekers én betrokken bezoekers is MARCOM het grootste kennisevent in de Benelux voor de marketing-, media & communicatiebranche. 7.000 marketing en communicatieprofessionals ontmoeten elkaar op 12 en 13 juni a.s. in de Amsterdam RAI om inspiratie en kennis op te doen en nieuwe relaties te ontmoeten. ‘Het thema ‘PLAYGOUND FOR PROFESSIONALS’ sprak bij ons direct tot de verbeelding’, aldus Pepijn Adolfs van  MJM Media Groep.

Buiten spelen
Adolfs is enthousiast over de beurs en al jaren een vaste bezoeker. ‘Wij spelen graag een actieve rol tijdens deze beurs en eigenlijk bij alle campagnes die we mogen uitvoeren. Met alle bedrijven binnen onze groep van fieldmarketing specialisten zijn we continue bezig met ‘buiten spelen’. Om die reden verzorgen wij met onze promotieteams, hostessen en modellen op 12 en 13 juni 2013 de registratie en begeleiding van alle gasten.’

1 op 1 communicatie
MJM Media Groep is de overkoepelende organisatie van een achttal 1 op 1 communicatie specialisten. Vanuit de verschillende labels worden al tien jaar lang fieldmarketing en promotie campagnes ontwikkeld en uitgevoerd. Daarnaast leveren de partners personeel voor beurzen, congressen, evenementen en festivals. De groep bestaat uit J.U.I.C.E. Promotions, VIP Models, Holland Hostess Service, Euromobile, Direct Impulse, ProPremium en foto & video specialist ZelfSpot.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!