Back
Nieuws
Internationale meetingplanners vanuit Barcelona door naar Noordwijk
27 november 2015Na afloop van de beurs IBTM World in Barcelona, organiseerde Noordwijk Marketing een Post Tour voor de internationale congreswereld. Een groep van vijftien meetingplanners werd mee naar Noordwijk genomen. Met een speciaal Beach of Amsterdam themaprogramma werden zakenpartners uit Amerika, Frankrijk, Engeland, Denemarken en Duitsland geïnformeerd over Noordwijk als internationale congresdestinatie.
Op het programma stonden onder andere speeddatesessies met de Noordwijkse partners, reddingsoefeningen in de zee met de KNRM en een kookworkshop bij kookstudio de Kookerij Culinary College. De vier grote congreshotels, Grand Hotel Huis ter Duin, Hotels van Oranje, Radisson Blu Palace Hotel en NH Conference Centre Leeuwenhorst, verzorgden de lunches, diners en de rondleidingen in hun hotel. De tour werd afgesloten met een bezoek aan Amsterdam.
Een prachtig visitekaartje
Sandra Nonhebel, productmanager zakelijke markt Noordwijk Marketing: 'We hebben de meetingplanners in de watten gelegd en laten zien dat Noordwijk een geschikte congresdestinatie is. Ze waren verrast over de goede bereikbaarheid van Noordwijk ten opzichte van Amsterdam en Schiphol, de diversiteit in congresfaciliteiten en de geringe afstand tussen de diverse Noordwijkse hotels. Door de uitstekende samenwerking tussen de Noordwijkse partners hebben we weer een prachtig visitekaartje kunnen afgegeven.'
Naast de hier bovengenoemde bedrijven waren ook onderstaande Noordwijkse bedrijven betrokken: Taxi Jonker, Brouwers Tours, Koninklijke Beuk, St(r)andplaats Nederzandt, Goesting Events, de Baak Seaside, Golden Tulip Noordwijk Beach, Evenementenbureau SPEV / Noordwijk Events, Keukenhof, Klooster events, art & design en Space Expo.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!