Hybride event bij Amerpodia: een nieuwe vorm van luxe Hybride event bij Amerpodia: een nieuwe vorm van luxe
Back Back Locaties

Hybride event bij Amerpodia: een nieuwe vorm van luxe

17 juni 2020

Geen paniekvoetbal, maar een gedegen aanpak waarin ze echt vanuit de wensen van de klant gedacht hebben, dat was het uitgangspunt voor de hybride evenementen bij Amerpodia. Oók met minder gasten aanwezig op de locatie kun je een volwaardig evenement voor je doelgroep organiseren, daar is Amerpodia van overtuigd. Combineer live met digitaal voor een hybride event en verbaas je over de luxe van extra persoonlijke aandacht als je wel aanwezig kunt zijn op locatie.

Stel je voor: je ontvangt een persoonlijke uitnodiging voor een evenement bij Amerpodia. Netjes op naam en voorzien van een specifiek ontvangsttijdstip waarop de gastheer of gastvrouw je verwacht op locatie.

In de lobby is het heerlijk rustig en je wordt persoonlijk naar je plaats gebracht. In de zaal neem je plaats op je stoel – uiteraard op een ruime 1,5 meter afstand van de andere aanwezigen. Op een tafeltje naast je staat een drankje en iets te eten. In de zaal zitten maximaal 100 genodigden, de overige genodigden volgen het evenement via een livestream, opgenomen en uitgezonden door professionals. Er is overal aan gedacht. Wat een luxe!

Waardevol evenement

‘We snappen dat misschien nog niet iedereen zich comfortabel voelt bij het bezoeken van een live evenement’, begint Cherylle van Kuijk van Amerpodia. ‘De nieuwe richtlijnen vragen om extra aandacht zoals een beperkt aantal bezoekers waar ook rekening mee gehouden moet worden. Om onze klanten toch zo goed mogelijk te kunnen ontzorgen én het onze gasten zo comfortabel mogelijk te maken, hebben we bij Amerpodia verschillende manieren bedacht om tóch een waardevol evenement te kunnen organiseren. Dat antwoord vonden we in de hybride vorm, gecombineerd met allerlei slimme services voor de gasten die wel live in onze locatie aanwezig zijn. We willen graag laten zien dat een 1,5-meter evenement prima kan en ook erg leuk is.’

Behoefte vanuit klant

Voordat ze aan de slag gegaan zijn, hebben ze bij Amerpodia eerst goed geluisterd naar waar de klant op dit moment echt behoefte aan heeft. Cherylle: ‘Alle extra services die we bieden zijn tot stand gekomen vanuit een directe vraag. Een van de dingen die we bijvoorbeeld vaak terugkregen, was dat klanten het best spannend vinden om met een salesmanager door het gebouw te lopen om de locatie te bekijken. Dat begrepen we helemaal. Dat probleem hebben we opgelost door het mogelijk te maken om via Zoom een kijkje te komen nemen in de gewenste locatie.

Een ander voorbeeld is het werken met tickets. Dat kon altijd al, maar het is nu extra handig omdat je mensen kunt uitnodigen op een specifiek tijdstip. Hierdoor werkt het gelijk als crowd control. Op het moment dat je je vraag voor een evenement neerlegt bij Amerpodia, kun je ervan uitgaan dat wij overal al over nagedacht hebben!’

Technische kant

Op het technische aspect van een hybride evenement reageren sommige mensen nog wat huiverig. Cherylle: ‘Je hoeft gelukkig geen enkele technische kennis te hebben om toch een hybride evenement bij ons te kunnen organiseren. Dat deel nemen wij helemaal uit handen. De faciliteiten en de kennis om een perfecte livestream op te zetten zijn al kant en klaar aanwezig. Nog een stap verder? We kunnen je livestream ook editen of voor een aftermovie van het evenement zorgen. Aan de bezoekersaantallen zit online bovendien geen limiet.’

Lucky few

Ook voor jouw hybride evenement kijken we nog nog steeds graag met je mee welke locatie het beste past bij het doel van je event en je doelgroep’, vertelt Cherylle. ‘Ook qua programma zijn we graag een sparringspartner.’ Is zo’n hybride evenement dan toch niet wat ongezellig of klinisch? Cherylle is overtuigd van het tegendeel: ‘Qua inrichting zorgen wij ervoor dat de zalen vrolijk en warm ogen. Daarnaast hebben we zelfs gemerkt dat deze nieuwe vorm misschien wel extra luxe voelt. Mensen krijgen nog meer persoonlijke aandacht, een evenement bijwonen wordt een soort vorm van luxe voor de lucky view. En juist dat nét iets specialere gevoel, dat past perfect bij Amerpodia! 

Door > Mahlee Plekker

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!