Back Back Nieuws

Hilton Worldwide herdefinieert de lifestylecategorie met nieuw hotelmerk

20 oktober 2014
Hilton Worldwide introduceert vandaag Canopy by Hilton, een nieuw hotelmerk dat de lifestylecategorie herdefinieert voor zowel toeristen als zakenreizigers. Christopher J. Nassetta, CEO van Hilton Worldwide, onthulde het Canopy by Hilton-concept aan bijna 1.900 eigenaren en ontwikkelingsvertegenwoordigers tijdens de Global Partnership Conference van Hilton Worldwide in Orlando, Florida.

‘Ons langverwachte Canopy by Hilton-merk komt voort uit uitgebreid marktonderzoek en biedt een frisse kijk op een horeca-ervaring,’ aldus Nassetta. ‘We zagen een mogelijkheid om niet alleen de lifestylemarkt te betreden door een nieuw merk te ontwikkelen, maar ook om deze categorie te herdefiniëren door een meer toegankelijk lifestylemerk te creëren. We vonden het belangrijk om minder nadruk te leggen op kostbaar design en om te leveren wat de doelgroep wil: een comfortabel verblijf dat bruist van energie.’

Groeipotentie
Canopy by Hilton vertegenwoordigt een nieuw hotelconcept met veel groeipotentie, een duidelijk aanbod voor gasten en een duurzaam bedrijfsmodel. Hilton Worldwide focust zich op een nieuwe doelgroep, die niet alleen is gebaseerd op demografische gegevens, maar vooral op grond van voorkeuren en wensen. ‘We hebben een merk geïntroduceerd waarin de mentaliteit van de moderne reiziger en het creëren van een positief verblijf centraal staan,’ zei John T.A. Vanderslice, global head, luxury & lifestyle brands, Hilton Worldwide. ‘Canopy is het nieuwe hotel dat energie, een eenvoudige, gastgerichte service, doordachte lokale keuzes en comfortabele ruimtes biedt, zodat gasten zich beter voelen.’

Vier elementen
Dankzij uitgebreid onderzoek en analyse van Hilton Worldwide zijn de propositie en het concept van Canopy by Hilton op alle punten verfijnd en door zowel gasten als eigenaren goedgekeurd. Vier essentiële elementen – buiten het simpelweg creëren van een positief verblijf – definiëren een Canopy-hotel:
- Goede buurten
Canopy by Hilton is het kloppend hart van de buurt. We willen lokaal zijn, door design, eten en drinken, kunst en lokale kennis. Geen twee Canopy-hotels zullen hetzelfde zijn, en we weten dat onze gasten dat willen.
- Comfort en design
Met ons design zetten we mensen centraal. De energie afkomstig uit onze buurten stroomt door onze open, warme lobby’s. Deze energie leidt tot warme, uitnodigende en comfortabele kamers.
- Meerwaarde
We weten dat onze klanten een complete ervaring en verrassende extra’s willen. Wi-Fi en een ambachtelijk ontbijt horen daarbij, inclusief een lokaal welkomstgeschenk en een proeverij van lokale bieren, wijnen of dranken.
- Onze ‘positively yours’-cultuur
Met een ‘positively yours’-servicecultuur zorgen hotel-’Enthusiastics’ voor een complete front-of-house-service.

‘De wensen en voorkeuren van moderne reizigers veranderen voortdurend, en Canopy by Hilton creëert iets nieuws voor klanten in de lifestylemarkt,’ aldus Jim Holthouser, executive vice president, global brands, Hilton Worldwide. ‘Canopy by Hilton biedt meer keuze en controle voor gasten dan ooit tevoren, van een mobiele ‘straight-to-room’-aankomst tot verrassende extra’s gedurende elk verblijf.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!