Back Back Nieuws

Future Shopping: 'Regisseer wat je geeft en ontvang wat je terugkrijgt!'

28 augustus 2014
Hoe zal de toekomst van het winkelen eruit gaan zien? Wat zijn trends, kansen en interessante ontwikkelingen voor jou als ondernemer? Hoe bouw je aan een vitale bedrijfstoekomst? Allemaal vragen die op 9 oktober 2014 tijdens Future Shopping, het jaarlijkse congres over klantbeleving, belevingstechnologieën en vitale business modellen, beantwoord zullen worden. 

Voor wie?
Het congres is bij uitstek geschikt voor ondernemers, A‐merken, retailers, fabrikanten, (financiële) dienstverleners en mensen die werkzaam zijn in de food en non food retail en biedt een variatie aan lezingen, trends, onderzoeksresultaten, psychologie en (neuro) wetenschap. Dit jaar staat het congres in het teken van community management. Onderwerpen die tijdens deze dag aan bod komen zijn data analyse, monitoring & mapping, Customer Journey en Personal Approach.

Transformation Awards
De Transformation Awards zijn bedoeld voor een persoon of bedrijf die met zijn of haar concept een duidelijk zichtbare transformatie heeft ondergaan en een unieke en innovatieve beleving heeft weten te creëren voor zijn of haar klanten. Dit kan in verschillende sectoren zijn: retail, fabrikanten, maar ook binnen dienstverlening, horeca of architectuur. Ook dit jaar zullen er weer 5 concepten genomineerd en onderscheiden worden door de deskundige vakjury. De winnaars van vorig jaar waren: Jumbo Foodmarkt, Studio Roosegaarde, Ziggo Dome, Food Inspiration Magazine en 2theloo.

Bekijk het programma en om je aan te melden op 10‐europe.nl/eventagenda/future‐shopping

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!